سهم البرز در ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد و افراد آسیب دیده در سال جاری، ۴۳۰۰ شغل است که این استان توانسته بیش از ۹۷ درصد تعهد خود را اجرایی کند.

شاهین رضایی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،با تأکید بر این که اصلی‌ترین هدف این نهاد توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال‌زایی و خودکفایی است گفت: اعطای ۸۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به آسیب دیده و مددجویان تحت حمایت این نهاد رشد ۱۷۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را ایجاد کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز  بابیان این که سهم البرز در ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد و افراد آسیب دیده در سال جاری، ۴۳۰۰ شغل است افزود: ۲۵۰۰ مورد به صورت اعطای تسهیلات اشتغال و خودکفایی و ۱۸۰۰ مورد نیز به صورت خدمات کاریابی برای مددجویان و سایرآسیب  دیده  غیر مددجو کارسازی شده است.

رضایی با اشاره به این که اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از طریق برخی بانک‌های عامل استان و همچنین صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت انجام می‌شود گفت: به‌منظور مساعدت به مددجویان مجری طرح‌های خودکفایی، امسال دوره بازپرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی اشتغال از ۴۸ ماه به ۸۴ ماه افزایش‌یافته است.

انتهای پیام / ر. ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.