معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: آرزو‌های ۴۷۸ کودک مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط حامیان البرزی برآورده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رضا لشینی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با اشاره به اقدام نیکوکارانه حامیان البرزی گفت: آرزو‌های ۴۷۸ کودک تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) از ابتدای سال جاری تا کنون با رقمی به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برآورده شد.

لشینی افزود: دوچرخه، تبلت، لباس، انواع اسباب‌بازی و لوازم منزل از جمله آرزو‌های فرزندان ایتام و محسنین است که درسایت حامی آرزو‌ها ثبت و توسط حامیان برآورده شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز موفقیّت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش خیّران دانست و گفت: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهر‌های البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

او افزود: در حال حاضر ۱۴۲۲ فرزند طرح اکرام ایتام و ۲۸۱۱ فرزند طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد البرز است که توسط حامیان حمایت می‌شوند.

انتهای پیام /ر  .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.