رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: امسال ۸۶۱ گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در این شهرستان صورت گرفت.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۸۶۱ گشت مشترک بازرسی از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان انجام شده که در نتیجه آن، ۱۹۸ پرونده تخلف به ارزش حدود ۷۶ میلیون و ۶۷ هزار ریال تشکیل شده است.

جهین افزود: گشت‌های مشترک در چارچوب هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی دستگاه‌های ذیربط و پیشگیری از تخلفات و رسیدگی فوری به شکایات‌های مردمی انجام می‌شود.

این مقام مسئول در مهاباد اذعان کرد: در ۹ ماهه سپری شده از سال جاری ۱۱ هزار و ۱۳۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی انجام و ۷۸۲ پرونده به ارزش ریالی بیش از ۵ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال در این شهرستان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد تصریح کرد: همچنین ۲ هزار و ۷۹ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی سطح شهر و روستا صورت گرفته که طی آن ۹۷ پرونده به ارزش بیش از ۲۱ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

جهین یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره ۱۲۴ صنعت و معدن و تجارت مهاباد تماس بگیرند و تخلفات را به این اداره گزارش دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.