مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد گفت: ۴۵۲ واحد صنفی متخلف در راستای مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان پلمب شدند.

یوسف شریف زاده مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۴۵۲ واحد صنفی متخلف توسط اکیپ مشترک بازرسان اتاق اصناف، بهداشت محیط  و اداره اماکن در قالب تیم‌های ۳ نفره در این شهرستان پلمب شده است.

شریف زاده با بیان اینکه این بازرسان روزانه بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان نظارت می‌کنند، افزود: همچنین در طول این مدت ۱۰۳ فقره پرونده تعزیراتی برای اصنافیان متخلف تشکیل شده است.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: در این مدت ۱ هزار و ۲۷۰ مورد گشت مشترک از ابتدای شیوع ویروس کرونا با ادارات ذیربط صورت گرفته و برای ۹۵۰ صاحب صنفی اخطاریه صادر شده است.

شریف‌زاده با تأکید بر اینکه شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره گویای ۱۲۴ یا تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۴ تخلف‌ها را گزارش دهند، گفت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دوری از تجمع‌های خانوادگی مهمترین روش‌های مقابله با بیماری کرونا است که شهروندان باید رعایت کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.