معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: جریمه تردد قزوینی‌های دارای خودروی با پلاک غیربومی از طریق شورا‌های حل اختلاف ویژه امور راهنمایی و رانندگی بخشیده می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه جریمه تردد قزوینی‌های دارای خودروی با پلاک غیربومی بخشیده می‌شود، گفت: بنابراین افرادی که خودروی با پلاک استان‌های مجاور مانند تهران، گیلان و همدان دارند، باید از طریق دفاتر پیشخوان دولت و پلیس + ۱۰ پیگیر ارجاع پرونده جریمه خود به شورا‌های حل اختلاف باشند.

فرخزاد همچنین با اشاره به جریمه بسیاری از خودرو‌های با پلاک بومی (۷۹ و ۸۹) به خاطر تردد در بین شهر‌های استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه تردد این خودرو‌ها از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا مجاز است، اما از آنجایی که سامانه‌های پلیس راه و راهور استان قزوین به سامانه کشوری مرتبط است، برای این خودرو‌ها جریمه‌هایی صادر شده که قرار است از طریق مکاتبه استاندار با ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز حذف این جرایم صادر شده و کان لم یکن تلقی شوند.

بخشش جریمه مالکان خودرو‌های صاحب جواز تردد

رئیس کمیته ترافیک و تردد ستاد مقابله با کرونای استان با اشاره به جریمه برخی از مالکان خودرو‌های صاحب مجوز تردد درون شهری و برون استانی گفت: با توجه به اینکه این افراد مجوز تردد خود را از فرمانداری و پلیس راه گرفتند، جریمه آن‌ها توسط سامانه جرایم نیروی انتظامی پیگیری و حذف می‌شود.

فرخزاد با بیان اینکه در استان قزوین بیش از ۷ هزار خودرو مجوز تردد دریافت کرده‌اند، افزود: البته افراد صاحب مجوز تردد از طریق دوربین و به خاطر تردد بین شهری در محدوده استان جریمه شدند و هیچ جریمه‌ای به صورت فیزیکی توسط نیرو‌های پلیس راه و راهور صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: همچنان برابر مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا افرادی که خودروی با پلاک بومی ۷۹ و ۸۹ دارند، می‌توانند در استان بدون هیچ محدودیتی و البته تا قبل از ساعت ۹ شب تردد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.