جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین گفت: محدودیت‌های کرونایی از امروز تا ۱۹ دی بر اساس رنگ جدید در شهرستان‌ها اعمال خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی جانشین ستاد مقابله با کرونا استان گفت: به جز شهرستان تاکستان که در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، سایر شهرستان‌های استان در وضعیت رنگ بندی زرد هستند و محدودیت‌های کرونایی هم تا ۱۹ دی هم بر اساس رنگ جدید اعمال خواهد شد.

او افزود: در شهرستان‌های با وضعیت رنگ بندی زرد، فعالیت مراکز تجاری، بازرگانی و خدماتی شامل گروه‌های یک، دو و سه در طی هفته‌ی آتی مجاز و فعالیت گروه چهار همچنان ممنوع است.

حبیبی اضافه کرد: فعالیت‌های تجاری، بازرگانی و خدماتی در شهرستان تاکستان با وضعیت رنگ بندی نارنجی صرفا برای گروه‌های شغلی یک و دو مجاز است و گروه‌های سه و چهار حق فعالیت در طی هفته آتی را نخواهند داشت.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان گفت: فعالیت‌های آموزشی در تمامی شهرستان‌های استان بصورت غیر حضوری و مجازی است و تمامی این مراکز تعطیل خواهند بود.

حبیبی افزود: خودرو‌های با پلاک شخصی ۷۹ و ۸۹ به عنوان خودروی بومی استان محسوب می‌شوند و تردد این خودرو‌ها در سطح استان بلا مانع است.

او اضافه کرد: در شهرستان تاکستان با رنگ بندی نارنجی، ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به داخل شهر ممنوع است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان گفت: تردد ساکنان شهر تاکستان با خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی صرفا در داخل شهر امکان پذیر بوده و در صورت خروج از شهر و قصد بازگشت مجدد به داخل شهر با محدودیت و اعمال قانون همراه است.

حبیبی افزود: با توجه به تاثیر مثبت اعمال قانون منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در کاهش شیوع و ابتلاء به کرونا و بر اساس اختیارات واگذار شده به استانداران سراسر کشور، قانون منع تردد شبانه در ساعات ذکر شده در تمامی شهر‌های استان همچنان به قوت خود باقی است و در هفته آینده نیز اعمال خواهد شد.

او اضافه کرد: در وضعیت زرد، کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات شهر، ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان گفت:در میان شهرستان‌ها و شهر‌های استان، شهرستان تاکستان وشهر اقبالیه، نیاز به همکاری بیشتر مردم ونظارت وکنترلِ تیم‌های مراقبتی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار