سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد بعد از تساوی برابر تیم کوثر اصفهان در مسابقات هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی امروز بسیار درگیرانه بود. تیم حریف باعث شد ۳ بازیکن ما مصدوم شوند. به نظر من آن کسی که باید امروز از بازیکنان حمایت و محافظت می‌کرد، متاسفانه کارش را به خوبی انجام نداد (اشاره به داور مسابقه). نقطه عطف این موضوع هم بر می‌گردد به صحنه‌ای که تیم ما با نتیجه ۴ بر یک از حریف پیش بود و بازیکن حریف در موقعیت ۳ به یک بازیکن تیم ما را زد و داور آن صحنه را خطا نگرفت و باعث شد تیم ما گل بخورد و از همان جا ورق بازی برگشت.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: هر ۲ تیم امشب از داوری ناراضی بودند. این در حالی است که در مسابقات قبل داوران خوبی انتخاب شده بودند، اما متاسفانه امروز داوران روز خوبی نداشتند. به هر حال من به تیم حریف که با تمام وجود تلاش کرد، تبریک می‌گویم. در حقیقت تیم ما در بازی امروز به هیچ عنوان مستحق مساوی نبود و می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم.


بیشتر بخوانید:


مرتضایی تصریح کرد: در هر صورت تیمی که احساس می‌کند ضعیف‌تر است بعضی اوقات با دوندگی و جنگندگی بیشتر سعی می‌کند بازی را به دست بگیرد. در هر صورت از نتیجه‌ای که به دست آمده راضی هستیم و موفق شدیم یک امتیاز کسب کنیم، اما حیف شد که نتوانستیم ۳ امتیاز کامل بازی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار