مربی مهدی پیرجهان دونده المپیکی کشورمان درباره شرایط این ورزشکار توضیحاتی را بیان کرد.

ایوب دادروان مربی مهدی پیرجهان دونده ملی پوش کشورمان در گفت و گو باخبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  برگزاری اردوی کیش اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوب است.  در اردوی کیش همه امکانات تمرینی  از جمله سالن بدنسازی و پیست در اختیار ما است.

دادروان بیان کرد: فدراسیون دو و میدانی تاکنون خوب کار کرده است. امیدوارم مسئولان به مربیان داخلی هم بها بدهند. مهدی پیرجهان رنکینگ ۹  جهانی را دارد و حضورش در المپیک قطعی است.

او افزود: طبق برنامه ۴۵ روز نخست را به تمرینات آمادگی و عمومی اختصاص دادیم. سعی می‌کنیم تا زمانی که در اردوی کیش هستیم تمرینات را به خوبی سپری کنیم و مهدی پیرجهان و میلاد ناصر جهانی  قبل از مسابقات به آمادگی کامل دست یابند.

مربی پیرجهان گفت: اولین مسابقاتی که پیرجهان باید شرکت کند اواخر اسفندماه برگزار می‌شود و با  مسئولان فدراسیون دو و میدانی صحبت کردها یم تا یک مسابقه خوب برای ما تدارک ببینند. برای اردوی برون مرزی هم ۲ الی ۳ کشور مدنظرما قرار دارد و اگر شرایط مناسب باشد به خارج از کشور می‌رویم در غیر این صورت اردوی خود را در ایران پیگیری خواهیم کرد.

دادروان اظهار کرد:  المپیک بهترین محل برای مسابقه دادن است.هدف من و پیرجهان صرفا شرکت  در المپیک نیست و به حضور در فینال این رقابت‌ها فکر می‌کنیم. هر چقدر توان داریم برای کسب نتیجه خوب و آبرومندانه در مسابقات دو و میدانی می‌گذاریم. امیدوارم خداوند ما را یاری کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار