رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، منطقه شمال (گروه الف) یادواره شهید سردار سلیمانی به میزبانی کرمانشاه شروع شد و تیم کرمانشاه در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها برابر تیم خانه بسکتبال اسدآباد تن به شکستی خانگی داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کرم احمدیان سرمربی تیم خانه بسکتبال کرمانشاه بااشاره به شکست ۹۴ بر ۷۵ تیمش برابر حریف اسدآبادی، اظهار کرد: تیم خانه بسکتبال اسدآباد تیمی قوی و ریشه دار در رقابت‌های لیگ بسکتبال است که سابقه حضور چندین ساله در این لیگ دارد.

او بیان کرد: در مقابل تیم قدرتمند و بازیکنان درشت قامت و با تجربه این حریف، بازیکنان جوان و کم تجربه ما قرار گرفتند که میانگین سنی آن‌ها کمتر از ۲۰ سال است.

سرمربی تیم خانه بسکتبال کرمانشاه افزود: با این وجود تیم ما در مقابل حریف یکدست و هماهنگ اسدآبادی نتوانست نتیجه‌ای بگیرد و در حالی که تیم کرمانشاه در برخی از پست هایش هنوز ضعف‌هایی دارد، اما تیم حریف در هر پستی چند بازیکن شاخص داشت.

او بیان کرد: البته ما هیچ انتظاری از این بازیکنان جوان نداریم که در مقابل حریفان بهترین نتیجه را کسب کنند، چرا که هدف اصلی از شرکت بسکتبال کرمانشاه در این رقابت‌ها پرورش استعداد‌ها و قهرمان سازی برای آینده بسکتبال استان است.

احمدیان در ادامه اعلام کرد: در این شرایط، هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و همه حریفان را قدرتمند می‌دانیم و با دوندگی و تلاش بیشتر هم سعی خواهیم کرد عملکرد خوبی هم در مقابل رقبا داشته باشیم.

رقابت‌های گروه الف منطقه شمال به میزبانی کرمانشاه با حضور پنج تیم خانه بسکتبال کردستان، خانه بسکتبال اسدآباد، پاس ناجا کامیاران، خانه بسکتبال کرمانشاه و خانه بسکتبال البرز از یازدهم تا هفدهم دی برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها با ادای احترام و بزرگداشت ورزشکاران به سردار دل‌ها قاسم سلیمانی شروع شد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.