مدیر مخابرات منطقه کردستان از افزایش ۵۰ برابری پهنای باند در روستا‌های پلنگان و خامسان در شهرستان کامیاران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه پروژه‌های تعریف شده برای روستا‌ها با هدف افزایش سرعت خدمات مخابراتی، تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک و ایجاد بستر مناسب برای بهره‌مندی مشتریان ساکن در روستا‌ها از خدمات مخابراتی صورت گرفته است، گفت: این مهم به عنوان یکی از استراتژی‌های مخابرات منطقه همواره مورد توجه قرار دارد.

او افزود: فعالیت‌های انجام شده در راستای توسعه خدمات مخابراتی در دو روستای خامسان و پلنگان صورت گرفته که با اجرای این پروژه و افزایش پهنای باند اینترنت، مشتریان ساکن در این دو روستا می‌توانند از سرویس ADSL با پهنای باند بالاتر استفاده نمایند.

حکمت ضمن تشریح اقدامات اجرایی و تلاش همکاران در خصوص توسعه پهنای باند اینترنت در این دو روستای شهرستان کامیاران، اظهارداشت: پهنای باند اینترنت در روستا‌های خامسان و پلنگان به ۱G (وان جی) معادل ۵۰ برابر افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه روستای پلنگان یکی از مناطق گردشگری استان بشمار می‌رود و به واسطه ورود گردشگران به این منطقه و نیاز روزافزون مشتریان به بستر دیتا مورد توجه قرار گرفت، خاطر نشان ساخت: به منظور امکان دسترسی به سرعت مناسب اینترنت همزمان با توسعه زیرساخت‌ها، ظرفیت پهنای باند در این روستا تا ۵۰ برابر ظرفیت قبلی توسعه و افزایش داده شده است.

حکمت با اعلام این مطلب که پاسخگویی به نیاز‌های مشتریان در نقاط شهری و روستایی نیازمند ایجاد و توسعه زیرساخت‌های لازم است، یادآور شد: علاوه بر تلاش و تمرکز این مجموعه در راستای تحقق این اهداف، همکاری و تعامل مردم و حمایت‌های مسوولان استان نیز لازم و ضروری است که امیدوارم این مهم همچون گذشته تداوم داشته باشد.

او اضافه کرد: مخابرات منطقه کردستان به منظور بهبود سطح کیفی و کمی خدمات و محصولات مخابراتی علاوه بر اجرای برنامه‌ها و استراتژی‌های کوتاه و بلند مدت شرکت مخابرات ایران، آماده دریافت نقطه نظرات مثبت در حوزه‌های کاری از سوی کارشناسان امر در راستای توسعه استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.