مدیر مخابرات منطقه کردستان از افزایش ۶.۵ برابری شبکه MPLS در کردستان خبر داد و گفت: این اقدام به منظور اجرای برنامه بهینه‌سازی شبکه دیتا انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه اجرای برنامه بهینه سازی شبکه دیتا و طرح‌های شرکت مخابرات ایران از اولویت‌های منطقه است، گفت: در راستای تحقق این مهم و برای اصلاح توپولوژی شبکه، پروژه توسعه بستر شبکه MPLS استان برگردان شد.

او با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها و شبکه‌های مخابراتی موجب افزایش رضایتمندی مشتریان از کیفیت محصولات و سرویس‌های ارتباطی مخابرات می‌شود، اظهار داشت: این امر در افزایش جلب اعتماد مشتریان نسبت به خدمات مخابراتی و ارتقاء جایگاه شرکت مخابرات ایران نقش بسزایی می‌تواند داشته باشد.

حکمت ضمن تشریح اجرای عملیات برگردان بسترِ ارتباطی MPLS، برشبکه دیتای استان و بهینه سازی آن خاطر نشان ساخت: ظرفیت و پهنای باند لینک مذکور از ۱۵۵ مگا بایت به یک گیگ افزایش یافته است.

اویادآور شد: اجرای پروژه فوق، افزایش شش و نیم برابری ظرفیت و پهنای باند شبکه MPLS استان را به دنبال داشته است.

حکمت با اعلام اهمیت لینک MPLS استان که تامین کننده نیاز سرویس‌های با اهمیت و اختصاصی ادارات از جمله بانک‌ها، سازمان‌ها، ارگان‌ها است، اضافه کرد: اجرای این پروژه، گامی مهم در توسعه زیرساخت استان و کیفی سازی سرویس‌های یاد شده محسوب می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه تصریح کرد: افزایش سرعت جریان ترافیک شبکه، آسان کرددن مدیریت شبکه، فراهم ساختن و امکان هدایت ترافیک در بهترین مسیر شبکه برای تعیین الویت‌ها، انعطاف‌پذیری، مقرون‌به‌صرفه بودن، روشی امن برای انتقال داده‌های حساس و اجازه تقسیم‌بندی شبکه و کیفیت خدمات (QoS) از جمله مزایای تکنولوژی MPLS است

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.