امام جمعه رویان گفت:مکتب شهید سلیمانی استکبار را به وحشت انداخته است و شهادت این مرد بزرگ نه تنها باعث نشده که راه و مکتب او از میان برود بلکه تقویت نیز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام عباس معصومی امام جمعه رویان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع، با بیان اینکه شهید سلیمانی به مثابه سیدالشهدای جبهه مقاومت یک شخصیت منحصر به فرد در ایران و جهان اسلام بود، تاکید کرد: شهید سلیمانی شخصیتی فراملی بود که در برابر داعش دست نشانده غرب و آمریکا، ایستادگی کرد.

او درباره شخصیت شهید سلیمانی و رسالتی که او بر دوش داشت، افزود: تعبیر زیبای قرآن برای حضرت ابراهیم (ع) که می‌فرماید ایشان به تنهایی خود، یک امت بود یا همانطور که امام خمینی (ره) درباره شهید بهشتی فرمودند که ایشان خود یک ملت بود، برای شهید سلیمانی نیز صدق می‌کند.

امام جمعه رویان با بیان اینکه آنچه استکبار و دشمنان را به وحشت انداخته مکتب شهید سلیمانی است، ابراز داشت: دلیل ترس آنان از این مکتب آن است که شهید سلیمانی درس استکبار ستیزی را در جبهه مقاومت و منطقه می‌آموخت و خروجی این آموزش‌ها نیز حیدریون، فاطمیون، زینبیون و دیگر مبارزان جبهه مقاومت علیه کاخ سفید محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.