سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ​​​​​​​۱۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شدند.

محمد طاهری  سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، گفت: گفت: ​​​​​​​۱۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شدند که با احتساب این تعداد مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیریویروس تاکنون در بیمارستان‌های استان به ۹ هزار و ۸۱۲ نفر رسیده است.

او بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۲مورد بوده که از این تعداد ۳۹نفر در بخش عادی و ۱۴نفر در بخش آی. سی. یو بستری شدند، همچنین حال ۳۴نفر نیز وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان همچنین با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته یک نفر به علت ابتلا به کرونا در استان همدان جان خود را از دست دادند، گفت: مجموع متوفیان کرونایی استان نیز تاکنون به یک هزار و ۴۱۳مورد رسیده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان،گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۵۸ بهار ۵۶۰، تویسرکان ۶۰۴، رزن ۳۹۱، درگزین ۱۶۹، فامنین ۱۷۲ و کبودراهنگ۱۸، ۶ نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی افزود: همچنین یک هزار و ۸۳۵ نفر در ملایر، یک هزار و ۹۴نفر در نهاوند و سه هزار و۷۴۳نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند که۲۶۸نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.


انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.