هنرمند مهابادی با به تصویر کشیدن مدافعین سلامت در قاب هنر از کادر درمانی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، فائزه عزیزی بانوی هنرمند خوش ذوق مهابادی تعداد ۱۵ تابلوی نقاشی شده از پرستاران شاغل در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد و اولین شهید مدافع سلامت کشور شهیده نرجس خانعلی زاده که در بیمارستان میلاد شهرستان لاهیجان به مقام رفیع شهادت نائل آمده بود را به تصویر کشید.

فائزه عزیزی گرافیست و هنرمند نقاش مهابادی بیان داشت: از ابتدایی شیوع ویروس کرونا و همزمان با آغاز قرنطینه خانگی برای قدردانی از تلاش‌های کادر درمان با توجه به سوابق هنری اقدام به نقاشی چهره تعدادی از پرستاران بخش‌های ایزوله بیمارستان مهاباد گرفتم.

او افزود: از آغاز اولین روز‌های سال نو فعالیت نقاشی چهره مدافعین سلامت را در ابعاد ۷۰*۵۰ شروع کرده و به مدت سه ماه ۱۵ تابلو نقاشی را به اتمام رسانده و امروز به این نیرو‌های تلاشگر تقدیم میکنم.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ضمن تشکر از جامعه هنری و هنرمند مهابادی اظهار داشت: هنرمند مهابادی با به تصویر کشیدن جمعی از پرستاران بیمارستان این شهرستان موجب افزایش بیش از پیش روحیه کادر درمان بیمارستان شد، امیدواریم مردم نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کادر درمان به عنوان حافظان سلامت کمک کنند تا بتوانیم با مشارکت همگانی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی این ویروس را شکست دهیم.

بهزاد اضافه کرد: پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا به صورت شبانه روزی برای مبارزه با این ویروس با تمام توان در خدمت مردم بودند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.