مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: طی مراسمی از چهار پرستار مهابادی بعنوان نمونه‌های کشوری و استانی تجلیل شد.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: مراسم تجلیل از پرستاران نمونه کشوری و استانی با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار مهاباد و جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

بهزاد افزود: در این مراسم از سید کمال حسینی پرستار نمونه کشوری و روژان صفایی، نجیبه کابانی و فتاح آذرافزا پرستاران نمونه استانی تجلیل شد.

امام جمعه مهاباد هم در این مراسم با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) گفت: جامعه پزشکی در این روز‌های کرونایی ازعزیزترین دارایی خود که همان جانشان است گذشتند تا به کمک بیماران بشتابند و آنان را از مرگ نجات دهند.

ماموستا امامی اضافه کرد: دست این مردم را میبوسیم که در این دوران کرونایى علیرغم این که از لحاظ مالی در مضیقه و تنگنا قرار دارند بازار و کسب و کار خود را تعطیل کردند و در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تلاش کردند.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد نیز در این مراسم اظهار داشت: پس از شیوع ویروس کرونا مشغله پرستاران به منظور مراقبت و نگهداری از بیماران مبتلا به کرونا بسیار بیشتر از گذشته شده و به همین دلیل به خاطر قدردانی از کادر درمان باید دورهمی‌ها را کم کرده و در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش تعداد مبتلایان تلاش کنیم.

خدرلو تصریح کرد: پرستاران همچون مادران دلسوز هستند این عزیزان با رفتار خود، امید به زندگی و بهبود را در وجود بسیاری از بیماران همچنان زنده نگه می‌دارند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.