مدیر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس گفت: کتاب" عالمان صف‌شکن" کهگیلویه و بویراحمد، توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی مدیر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس از چاپ کتاب نقش عقیدتی سیاسی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: این کتاب به‌نام «عالمان صف‌شکن» به اهتمام خانم نسیم راوند گردآوری و توسط انتشارات فرهنگ مانا به چاپ رسید.

حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی افزود: چاپ این کتاب که به بررسی نقش عقیدتی سیاسی‌های نیرو‌های مسلح استان در زمان جنگ پرداخته کار ارزشمندی است که توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام گرفته است.

او بیان کرد: چون در استان آثار و سندی دال بر نقش عقیدتی سیاسی‌ها در دفاع مقدس وجود ندارد، این کتاب در قالب تاریخ شفاهی، مصاحبه از رزمندگان و کسانی که در عقیدتی سیاسی‌ها نقش داشتند تهیه و بعد از پیاده‌سازی در ۶۰ صفحه به چاپ رسید.

جهانبخشی بیان کرد: در نسخه بعدی این کتاب موارد جدیدی اضافه می‌شود تا کتابی در خورشان استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور ارائه دهیم تا هم الگو باشیم و هم بتوانیم برای نسل بعد از جنگ مرجعی داشته باشیم.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.