در پنجمین مرحله رزمایش مواسات، توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه بصیرت و در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، توزیع سه هزار بسته معیشتی در پنجمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان آغاز شد.

او افزود: در این مرحله از رزمایش مواسات ۱۱ سری جهیزیه نیز تهیه و به همراه بسته‌های معیشتی به مناطق مختلف استان ارسال شد.


بیشتر بخوانید


اکبری با اشاره به اینکه این بسته‌های معیشتی به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا تهیه شده است، اضافه کرد: از ابتدای شروع رزمایش مواسات و کمک مومنانه بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی با حمایت نهاد‌های حمایتی از جمله هلال احمر، کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و قرارگاه عملیاتی امام رضا (ع) و سپاه و بسیج جمع آوری و به دست آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا رسید.

او افزود: در راستای مقابله با ویروس کرونا اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی همزمان با سطح کشور در استان نیز آغاز شد و تاکنون ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

اکبری ادامه داد: اجرای طرح کمک مومنانه و مواسات تا پایان ویروس کرونا و رفع مشکلات نیازمندان و آسیب‌دیدگان با یاری خیران اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار