معاون امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در راستای بهسازی معابر شهری، عملیات آسفالت در برخی خیابان های آبادان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،موعود شمخانی معاون امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به انعقاد قرارداد و تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) عملیات بهسازی معابر در برخی نقاط شهر وارد فاز اجرایی شد.

او افزود: پس از عملیات تسطیح و زیرسازی، اجرای آسفالت بخشی از معابر کوی ذوالفقاری فاز چهار که شامل خیابان های مهر ۴ و ۱۲ می باشد امروز آغاز شد.

شمخانی گفت‌: عملیات اجرایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در سه جبهه ذوالفقاری چهار، امیر آباد ۲ و علوانیه است که عملیات آسفالت آنها آغاز شد.

معاون زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت‌: این سازمان تفاهم‌نامه‌ای را در راستای ایجاد زیرساخت‌های عمرانی در شهرستان‌ های آبادان و خرمشهر با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء منعقد کرد.

او اظهار داشت: در فاز نخست این تفاهم نامه عملیات بهسازی و نوسازی معابر شهری آبادان در کوی ذوالفقاری، علوانیه و امیرآباد به عنوان نقطه شروع این طرح ها اجرا می‌شود.

معاون زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در این تفاهم نامه احداث پل‌ و ساحل سازی در رودخانه های کارون و بهمنشیر در شهرهای آبادان و خرمشهر، و بهسازی و نوسازی خیابان‌های شهری پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.