یادواره شهدای ترور آبادان و یکمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و چهلم شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده در شهرستان آبادان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر خوزستان در مراسم یادواره شهدای ترور شهرستان آبادان گفت: قاسم سلیمانی یک شخصیت نیست  قاسم سلیمانی یک مکتب  است که ما  اگرچه حاج  قاسم  امروز در میان ما نیست ولی مکتب او برای همگان از پیر و جوان و کودک جایی برای آموختن درس ایثار است.

او در ادامه با اشاره به اقدامات و جان‌فشانی‌های سردار سلیمانی در تمام طول عمر افزود: حاج قاسم سلیمانی در یمن، در سوریه ،عراق ،فلسطین،ایران  در تمام دنیا ، نمادی از یک انسان آزاده، ایثارگر و نمادی از غرور یک کشور بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر خوزستان با بیان اینکه حاج قاسم به همه ما آموخت که چگونه مردانه بجنگیم و مردانه بر پایه ی اصول  ولایت فقیه باشیم تصریح کرد:  حاج قاسم با شهادت خود جبهه حق را بیش از پیش گستراند و امروز به تعداد سربازان او و کسانی که راه او را در پیش گرفته‌اند نه تنها درایران بلکه درجهان روز به روز افزوده میشود.

سرهنگ حاجتی بیان کرد: امروز در جمع آبادانی ها هستیم همان افرادی که از میانشان هزاران هزار شهید وجانباز و ایثارگر به میدان آمدند،در آبادان کم نیستند افرادی که ایثارگرانه راه حاج قاسم را در پیش گرفتند.

او در پایان خاطر نشان کرد:امیدواریم که مردم همیشه قدم در مسیر حق بگذراند واز این بزرگ‌ مردان جبهه حق بیاموزند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.