ستاره پرتغالی منچستریونایتد به تمجید از کریستیانو رونالدو، اسطوره تیم ملی کشورش و بازیکن سابق تیم فوتبال منچستریونایتد پرداخت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برونو فرناندز ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد که در یک سال حضور خود در اولدترافورد عملکرد درخشانی داشته است، در مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد به تمجید از بازیکن سابق این تیم، کریستیانو رونالدو پرداخت و عنوان کرد: در فوتبال بدترین و یا بهترین بودن غیر ممکن است، زیرا همیشه وقت برای بهتر شدن و پیشرفت وجود دارد.

او گفت: اگر کریستیانو رونالدو و مسی را ببینید، در تمام فصول در حال پیشرفت هستند و هر سال نسبت به سال فبل عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند.

این ۲ بازیکن سال‌ها است که برای کسب توپ طلا با یکدیگر می‌جنگند و در مجموع ۱۱ بار این جایزه را کسب کرده اند، چرا که آن ها هر سال در حال پیشرفت هستند.

او ادامه داد: من این شانس را دارم که با رونالدو در تیم ملی پرتغال هم بازی باشم و مشاهده می‌کنم که رونالدو در همه جنبه‌های بازی مانند ضربات آزاد، ضربات پنالتی، ضربات سر و در همه چیز به دنبال پیشرفت و بهبود وضعیت خود است. رونالدو به دنبال پیشرفت و پیروزی در تمام مسابقات است؛ چرا که ذهنیتی برنده دارد .

برونو فرناندز ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد در ۴۵ بازی که برای این تیم در تمام رقابت‌ها به میدان رفته است، موفق به ثبت ۲۶ گل و ۱۷ پاس گل شده است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار