تمجید اندی کول از هافبک منچستر یونایتد

اسطوره سابق باشگاه منچستریونایتد به تمجید از هافبک پرتغالی این تیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اندی کول ستاره سابق تیم فوتبال منچستریونایتد در مصاحبه‌ای درباره عملکرد برونو فرناندز هافبک تیم فوتبال منچستریونایتد عنوان کرد: زمانی که فرناندز از پرتغال به منچستریونایتد پیوست من از او شناختی نداشتم و فکر نمی کردم که بتواند خود را با لیگ برتر انگلیس هماهنگ کند، اما حالا از عملکرد او در این یک سال حضور خود در منچستریونایتد بسیار متعجب شده ام.

او ادامه داد: فرناندز در منچستریونایتد بازوبند کاپیتانی را نمی‌بندد، اما هر کسی منچستریونایتد را نگاه کند می‌تواند متوجه شود که او نفر اول تیم در رختکن و بهترین و باکیفیت‌ترین بازیکن منچستر یونایتد است.

اندی کول افزود: این عملکرد فرناندز می‌تواند باعث توجه تیم‌های بزرگی مانند رئال مادرید و بارسلونا به او شود و اگر منچستریونایتد به عملکرد ضعیف خود در لیگ برتر انگلیس و همچنین حضور ناموفق در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد هیچکس نمی‌تواند این هافبک پرتغالی را در منچستریونایتد نگه دارد.

برونو فرناندز از زمان حضور در منچستریونایتد در ۴۰ مسابقه ۲۳ گل زده و ۱۴ پاس گل داده است. قرارداد فرناندز با منچستریونایتد تا تابستان سال ۲۰۲۴ اعتباز دارد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار