رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری موبایل قاپ و کشف ۷ فقره سرقت در تهران نو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ كارآگاه علی كنجوريان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: بيست و دوم اسفند ماه پرونده ای با موضوع سرقت تلفن همراه به شيوه قاپ زنی در كلانتری ۱۲۸تهران نو تشكيل و با دستور قضائی پرونده برای رسيدگی تخصصی به پليس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان كرد: محتويات پرونده حاكی از آن بود شاكی در پياده رو در حال مكالمه با تلفن همراه بوده كه سارقان با يك دستگاه موتورسيكلت طرح هوندا به وی نزديك و با سرقت تلفن همراه مال باخته به ارزش ۱۵ ميليون تومان از محل متواری می شوند.

رئيس پايگاه هشتم پليس آگاهی بیان کرد: كارآگاهان دايره مبارزه با سرقت های خاص پايگاه برای كشف رد پايی از سارقان عازم محدوده وقوع سرقت می شوند و در پايش صحنه جرم و بررسی فيلم دوربين های مداربسته محدوده وقوع جرم موفق می شوند هويت يكی از سارقان را شناسايی نمايند.


اين مقام انتظامی تصريح كرد: تصوير احصاء شده از صحنه جرم كارآگاهان را كمك كرد هويت سارق به نام سيامك را بدست آورند . با هماهنگی قضائی دستگيری سيامك كه دارای سوابق متعدد كيفری و نزاع و درگيری بود در دستور كار قرار گرفت و پس از چند روز كار اطلاعاتی متهم در مخفيگاهش واقع در ميدان قيام دستگير می شود .


سرهنگ كنجوريان افزود : سيامك پس از انتقال به پليس آگاهی تحت بازجوی  قرار گرفت و منكر بزه انتسابی می شود كه نهايتا پس از روبرو شدن با ادله متقن كارآگاهان و مواجهه حضوری با شاکی لب به اعتراف گشود .


رئيس پايگاه ششم پليس آگاهی در پايان گفت : سيامك در اعترافات خود به 7 فقره سرقت مشابه با همدستی يكی از دوستانش معترف شد . تحقيقات پلیسی برای کشف زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار