رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بر اساس آمار وزارت بهداشت از اول آذر تا ۱۰ دی‌ این استان، با ۶ روز بدون فوتی ناشی از کرونا در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۶۶ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار از بستری شدگان در بخش‌های کرونایی استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ابتلای چهار نفر به کرونا قطعی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: امروز یک هم استانی ۴۱ ساله را  بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادیم که بیماری زمینه‌ای هم نداشت.

۶۶ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۷ نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۶ نفر با استفاده از دستگاه تنفس می‌کنند.

او عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۷ هزار و ۴۷۷ مبتلا به این ویروس در استان بوشهر شناسایی شده‌اند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر تعداد جانباختگان کرونا را در استان، ۸۳۹ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۸۳۲ نفر به طور حتم بر اثر کرونا جان باختند و هفت نفر مشکوک به این بیماری بوده‌اند.

کشمیری گفت: بر اساس آمار وزارت بهداشت از اول آذر تا ۱۰ دی‌، استان بوشهر با ۶ روز بدون فوتی ناشی از کرونا در رتبه دوم کشوری قرار گرفته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.