معاون مدیریت و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  یعثوب نژاد محمد، معاون مدیریت و توسعه منابع استاندار اردبیل امروز در جریان بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی گفت: کل سهمیه استخدامی در نظر گرفته شده در این آزمون در سراسر کشور  ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر برای ۸۱ دستگاه اجرایی و از ۲۴۰ رشته شغلی است.

او با اشاره به اینکه ۴۳۷  نفر از این تعداد سهمیه استان اردبیل برای ۱۳ دستگاه اجرایی است ، اظهار کرد: بیشترین سهم از استخدامی های جدید استان به اداره کل آموزش و پرورش، استانداری و اداره کل بهزیستی تعلق دارد.

نژاد محمد ادامه داد: همچنین اداره کل ثبت احوال، جهاد کشاورزی و پزشکی قانونی در ردیف بعدی قرار دارند.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه این آزمون امروز و فردا در چهار شهرستان استان با تعداد  ۹ هزار و ۸۲۷ نفر  شرکت کننده برگزار می‌شود ،گفت: ترکیب جنسی پذیرفته شدگان در این آزمون استخدامی بر اساس سهمیه‌های اختصاص یافته ۶۰ درصد برای مردان و ۴۰ درصد برای بانوان است.

نژاد محمد تصریح کرد: ۲ ماه بعد از برگزاری آزمون  نتایج اولیه اعلام و افراد قبول شده پس ازانجام  مصاحبه و تعیین صلاحیت‌های عمومی از سال آینده جذب دستگاه اجرایی می شوند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.