مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت مه‌ولات گفت: در راستای مصوبات کارگروه آرد و نان روز گذشته سه نانوایی متخلف در مه ولات به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، صادق مومن‌زاده مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت مه‌ولات گفت: در راستای بازرسی و نظارت بر واحد‌های نانوایی مه ولات و به منظور بررسی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کیفیت نان، از هفت نانوایی بازدید شد.

او با اشاره به اینکه این گشت مشترک، در راستای مصوبات کارگروه آرد و نان مه ولات مبنی بر نظارت بر چرخه توزیع آرد و نان صورت گرفت، افزود: در این گشت مشترک که با همراهی اداره تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، واحد بازرسی و اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان و اداره تعاون روستایی از واحد‌هایی نانوایی انجام شد، سه نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت مه‌ولات ادامه داد: کم فروشی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم نصب نرخنامه ساعات کاری و ایام تعطیل و همچنین خشک کردن زیاد نان و افزایش ضایعات از جمله تخلفات این نانوایی‌ها بود.

مومن‌زاده  در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از تاکیدات در جلسه کارگروه آرد و نان مه ولات جلوگیری از خشک کردن زیاد نان است، بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت نهاد‌های دامی و احتمال اینکه برخی نانوایی‌ها با هدف فروش به دامداری‌ها، نان را خشک می‌کنند، با نانوایی‌هایی که اقدام به این کار کنند و بیش از حد متعارف نان را خشک و به ضایعات تبدیل کنند، برخورد می‌شود.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.