۴۰ واحد صنفی مازندران به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه ۳ هزار و ۲۰۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در استان بازدید به عمل آمده که منجر به تشکیل ۸۸ پرونده تخلف شده است، گفت: ۴۰ واحد صنفی استان که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند با حضور بازرسان این سازمان و نمایندگان برخی دیگر از دستگاه‌های اجرایی پلمب شدند.

او با اشاره به بازرسی از ۲۷۳ واحد خبازی در مازندران در طی روز گذشته، گفت: ۱۲۴ تیم بازرسی فعالیت بازار استان را در طی این روز مورد رصد قرار داده اند.

قوانلو با تقدیر از واحد‌های صنفی رعایت کننده قانون نظام صنفی و شیوه نامه‌های بهداشتی، به آن دسته از متصدیان واحد‌های صنفی که نسبت به اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت قوانین کوتاهی می‌کننند اعلام کرد که بازرسان این سازمان در بازار حضور داشته و با هر گونه اعمال غیر قانونی برخورد لازم را خواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از عموم شهروندان استان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و عدم رعایت ضوابط بهداشتی مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار