آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در بوشهر آغاز شد

هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور مانند همزمان با دیگر نقاط صبح امروز در استان بوشهر نیز آغاز شد.

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در بوشهر آغاز شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در استان بوشهر گفت: هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور دو روزه  است و روز نخست آن، ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد و فردا نیز در همین ساعت آغاز می‌شود.

علی پاکیزه افزود: در استان بوشهر ۷ هزار و ۳۱۰ نفر داوطلب شرکت در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هستند که از این تعداد ۴ هزار و ۸۸۲ نفر زن و دو هزار و ۴۲۸ نفر مرد هستند.

او ادامه داد: این آزمون در دانشگاه خلیج فارس بوشهر، دانشگاه آزاد اسلامی عالی‌شهر و دانشگاه پیام نور بوشهر برگزار می‌شود.

 نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در استان بوشهر بیان کرد: داوطلبان باید یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند تا تجمع نشود و غیر از وسایل ضروری مانند مداد، پاک‌کن و خودکار از آوردن وسایل اضافی به ویژه تلفن همراه پرهیز کنند. همچنین داوطلبان باید با ماسک بر سر جلسه حاضر شوند و یک یا دو ماسک اضافی و یک کیسه پلاستیکی همراه خود داشته باشند.

پاکیزه با اشاره به رعایت موارد بهداشتی در محل آزمون‌، عنوان کرد: محل برگزاری آزمون دارای سامانه تهویه است  و پنجره‌ها نیز باز خواهند بود، فاصله بین صندلی‌های داوطلبان هم یک و نیم متر و گاه بیشتر در نظر گرفته شده است.

طبق مصوبه ۲۹ آذر سال ۹۹ ستاد ملی مدیریت کرونا، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور برای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر امروز پنجشنبه ۱۱ دی آغاز شد و تا فردا جمعه ۱۲ دی ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.