آزمون استخدامی شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی، به همت جهاد دانشگاهی در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آزمون استخدامی شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی، به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه‌ای در سراسر کشور به شکل قرارداد موقت شرکتی امروز (جمعه دوم آبان) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد عالیشهر برگزار شد.

برگزاری این آزمون با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و به همّت معاونت آموزشی این نهاد در استان بوشهر و با حضور ۵۲۲ داوطلب زن و مرد در یک حوزه امتحانی اصلی و سه زیرحوزه برگزار شد و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با رعایت تمامی تدابیر بهداشتی همراه بود.

مدیر اجرایی آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی استان بوشهر با اشاره به جزئیات برگزاری این آزمون گفت: در دو روز گذشته محل برگزاری آزمون، سالن‌ها و کلاس‌ها، صندلی‌ها، سرویس‌های بهداشتی و اتاق‌های مخزن به طور کامل ضدعفونی شد.


بیشتر بخوانید


عارفه سلیمی ادامه داد: این آزمون دو ساعته با رعایت و اجرای کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد و تا ساعت ۱۱ ادامه داشت.

او با تاکید بر رعایت فواصل استاندارد بین صندلی‌ها و محل استقرار آزمون‌دهندگان عنوان کرد: تمامی عوامل اجرایی آزمون در جهاد دانشگاهی استان بر این امر نظارت داشتند.

مدیر اجرایی آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی استان بوشهر بیان کرد: با وجود استفاده از ماسک و دستکش از سوی عوامل اجرایی جهاد دانشگاهی و همچنین داوطلبان، برای همه آزمون دهندگان نیز ماسک و دیگر اقلام بهداشتی موردنیاز مانند وسایل ضدعفونی تهیه شد و در دسترس ایشان استفاده قرار گرفت.

سلیمی گفت: در این آزمون تعداد داوطلبان ثبت‌نام شده از سوی ما، ۶۸۴ نفر بود که از این تعداد ۵۲۲ نفر حضور یافتند و ۱۶۲ نفر غیبت داشتند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.