عبدالرضا قاسم‌پور گفت: براساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمام شهرستان‌های استان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسم‌پور معاون استاندار فارس و جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا  گفت: هرچند ۳۶ شهرستان استان در وضعیت زرد قرار گرفته است اما باید مراقب باشیم و بدانیم کوچکترین بی‌احتیاطی و عادی انگاری دوباره شهرستان‌های استان را به وضعیت قرمز برمی‌گرداند.

او از مردم خواست همچنان رعایت شدید و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند تا هرچه سریعتر کرونا ریشه‌کن شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس گفت: مراسم‌ها، برنامه‌ها، یادبودها، نمازهای جمعه و تجمع‌ها در تمام شهرستان‌های استان همچنان تعطیل خواهد بود.

قاسم پور بیان کرد: قرار گرفتن تمام شهرستان‌های استان فارس در وضعیت زرد شیوع کرونا نتیجه همکاری مردم است و انتظار داریم همکاری آنان در رعایت اصول بهداشتی همچنان تداوم داشته باشد.

او با بیان اینکه فعالیت مشاغل در گروه‌های ۱، ۲ و ۳ آزاد و تردد بین شهری بلامانع است، تصریح کرد: اما منع تردد شبانه همچنان از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ادامه دارد.
 
هم اکنون آمار بستری افراد در مراکز درمانی رو به کاهش است و در حال حاضر ۶۳۶ بیمار مثبت قطعی و دارای علامت ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و از این تعداد، ۱۲۲ بیمار به علت وخامت وضعیت جسمی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.