در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ویدئویی از صحبت‌های تحلیلگر شبکه‌ای خارجی درباره انتقام از عاملان شهادت ایشان منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سه روز به اولین سالگرد شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی مانده است. سردار سلیمانی به همراه جمعی از یارانشان ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ با دستور مستقیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند. ایشان فرمانده سپاه قدس بودند و با مدافعان حرم در عراق و سوریه با داعش مشغول جنگ و دفاع از حرم آل الله بودند.


بیشتر بخوانید


رهبر معظم انقلاب در دیداری که با خانواده شهید سلیمانی و دست اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد ایشان داشتند، درباره انتقام از عاملان شهادت سردار مقاومت فرمودند:

" قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند؛ آن به جای خودش محفوظ است. اگر چه به گفته یک عزیزی، کفش پای سلیمانی هم بر سر قاتل او شرف دارد و سر قاتل او هم برود، فدیه کفش سلیمانی هم نمی‌شود؛ این هست، اما بالاخره غلطی کردند، بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن، هر وقت ممکن شد، ما دنبال وقت ممکن هستیم؛ باید انتقامشان را پس بدهند. "

کانال نشر آثار شهید سلیمانی ویدئویی را از تحلیلگر شبکه آی ۲۴ را منتشر کرد، این تحلیلگر درباره شهادت سردار سلیمانی گفت:" صبر ایران زیاد است، ولی در نهایت تمام عاملان ترور سردار سلیمانی را مجازات خواهد کرد. "

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار