لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس تهران - ذوب‌آهن اصفهان/ فرصت طلایی ارتش سرخ برای رسیدن به جمع مدعیان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر امروز به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن امروز به مصاف هم می‌روند.

پرسپولیس تهران- ذوب‌آهن اصفهان / پنجشنبه ۱۱ دی، ساعت ۱۵

دیدار معوقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان، پنجشنبه ۱۱ دی ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. نیم فصل اول بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال در شرایطی از نیمه گذشته است که برنامه لیگ به علت حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار بی نظمی شده است.

حال سرخ‌پوشان باید بازی‌های معوقه خود را برگزار کنند تا تعداد مسابقات تیم‌ها در جدول برابر شود و جدول شکل درستی به خود بگیرد.

پرسپولیسی‌ها پنج‌شنبه ۱۱ دی در ورزشگاه آزادی باید به مصاف تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بروند. این بازی از هفته ششم مسابقات است. دلیل لغو این دیدار در گذشته ابتلای بازیکنان ذوب‌آهن به ویروس کرونا اعلام شده بود.

جالب این است که دیدار این تیم در هفته پنجم مقابل شهرخودرو در شرایطی برگزار شد که تعداد کرونایی‌های ذوب‌آهن بیشتر بود.

قرمز‌های پایتخت بعد از اینکه در کسب مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماندند، به دنبال ادامه روند قهرمانی‌های خود در لیگ برتر هستند. در طرف مقابل تیم ذوب‌آهن روز‌های بحرانی را پشت سر می‌گذارد و به دنبال نجات خود از انتهای جدول است.

شاگردان یحیی گل محمدی در اولین بازی لیگ بعد از فینال آسیا، در ورزشگاه شهید وطنی در شرایطی مهمان تیم نساجی بودند که این دیدار زیر بارش شدید باران برگزار شد و چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی تبدیل به یک آبگیر شده بود. با اینکه بازی روی آن زمین برای تیم پرسپولیس سخت بود، اما تیم تهرانی بار دیگر نشان داد همچنان در لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به راحتی تن به شکست نمی‌دهد. این دیدار با نتیجه یک - یک به اتمام رسید.

گل گهر - استقلال؛ نبرد استقلالی ها/ پرسپولیس تهران - ذوب‌آهن اصفهان؛ جدال شاگران یحیی با گاندو‌های اصفهانی

شاگردان رحمان رضایی بعد از برگزاری ۷ بازی، هنوز موفق به کسب پیروزی نشده اند. این تیم با چالش‌های سختی رو به رو شده است. ذوب آهن تنها تیم لیگ برتری هستند که ویروس کرونا در بین بازیکنان آن به شکل گسترده‌ای شیوع پیدا کرده است. فوتبال دوستان سال‌های نه چندان دوری را به خاطر دارند که گاندو‌های اصفهانی یکی از نمایندگان ثابت فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا بودند و حتی به فینال این رقابت‌ها نیز راه یافتند، اما این تیم در لیگ بیستم دوران بدی را تجربه می‌کند. هواداران این تیم امیدوارند هرچه زودتر شرایط این تیم به ثبات برسد.

در شرایطی که برخی از تیم‌های حاضر در لیگ، نهمین بازی خود را انجام داده اند، تیم فوتبال پرسپولیس تنها ۵ بازی برگزار کرده و موفق به کسب ۹ امتیاز شده و در مکان یازدهم جدول قرار دارد. این تیم هنوز شکست نخورده و با یگ گل خورده، بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. با توجه به اختلاف کم امتیازات بین تیم‌های حاضر در لیگ، سرخ‌پوشان می‌توانند با کسب امتیازات لازم از بازی‌های معوقه، خود را صدر جدول برسانند.

تیم ذوب‌آهن با ۵ تساوی و ۲ باخت در ۷ بازی و با ۵ امتیاز در مکان پانزدهم جدول قرار دارد. بازیکنان این تیم اصفهانی می‌توانند با پیروزی مقابل پرسپولیس شرایط خود را کمی بهبود بخشند. ۲ بازی آخر این تیم مقابل استقلال و گل‌گهر با تساوی به اتمام رسید. این نتایج نشان می‌دهد که این تیم راحت شکست نمی‌خورد و می‌تواند در لیگ امتیازات از دست رفته را جبران کند. البته شاگردان رضایی قطعا این موضوع را می‌دانند که بازی مقابل قهرمان ۴ فصل اخیر لیگ، در ورزشگاه آزادی برای هیچ تیمی آسان نیست.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

حامد لک، مهدی شیری، حسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، سعید آقایی، احمد نورالهی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی عبدی

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن:

شهاب گردان، وحید محمد‌زاده، عبداله حسینی، قاسم حدادی‌فر، میلاد جهانی، علی داشتی، دانیال مومنی، مهرداد قنبری، دارکو بیدوف، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر

داور وسط: بیژن حیدری


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۱ دی ۱۳۹۹
ارتش لنگ در خانه خخخخخخخخخ
نیمه دوم جلوی ذوب اهن 10 نفره تاکتیک وقت کشی
خخخخخخخخخ و اما
گللللللللللللللللل
و تیم خاص شانس آورد یک امتیاز گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۱ دی ۱۳۹۹
بپاخیز ای آرتش لنگ.( لنگ،آفتابه،کیسه و...)
Netherlands
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۱ دی ۱۳۹۹
زندگی باکیسه کشا لذتبخش ومسرت بخش است.چون سرحسادت وسوزش جوک می گن ماهم خوشحال میشیم.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۵۶ ۱۱ دی ۱۳۹۹
انشاءالله قهرمانی پنجم
چشم حسود کور
جرزنی ممنوع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۱ دی ۱۳۹۹
جان خودت نگو ارتش سرخ خنده کشتمون..بگو ارتش زدوبند وارتش یک نفره بابا مسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۱ دی ۱۳۹۹
بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۱ دی ۱۳۹۹
سوگولی ددی مسعود امروز بازی داره
روزهای انتهایی بابایی
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۲:۱۵ ۱۱ دی ۱۳۹۹
آرزومند نابودی کامل فوتبال در کشور عزیزمان هستم که ورزشگاهها تبدیل شوند به مراکز علمی و تحقیقاتی و کشاورزی و حیف ب ای این همه مکان وسر مایه که در راه بی ارزش هدر می روند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۱ دی ۱۳۹۹
بابا کازی دیروز ششتق لالی ها را سر حال کرد ، دم بابا مسعود خودمون گرم که مردانه و بی طرف مشکل گشاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۱ دی ۱۳۹۹
#بابامسعود حلش میکنه
آخرین اخبار