ابراهیمی: هنوز نمی توان گفت کدام تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتبال است

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره مسابقات لیگ برتر و وضعیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس توضیحاتی داد.

ناصر ابراهیمی، پیشکسوت و مربی سابق فوتبال ایران در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره‌ شرایط کلی مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی ها‌ی این دوره خیلی سخت است و امسال اتفاقاتی در لیگ افتاده که به این زودی‌ها نمی‌شود گفت کدام تیم مدعی اصلی قهرمانی است. در گذشته ما حتی با پنج بازی هم می توانستیم بگوییم کدام تیم قهرمان لیگ می شود، اما اکنون بعد از گذشت ۸ بازی هنوز نمی‌توان به صورت دقیق گفت قهرمانی کدام تیم قطعی است.

او افزود: پرسپولیس به دلیل حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، چند بازی عقب افتاده دارد و باید صبر کنیم تا این تیم هم دیدارهای عقب افتاده اش را انجام دهد و بعد از آن درباره‌ اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد می‌شود نظر داد. اما در مجموع تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، و گل گهر جزو مدعیان قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شوند.


بیشتر بخوانید


ابراهیمی درباره‌ بازی روز چهارشنبه‌ استقلال و گل گهر  بیان کرد: این دیدار به تفکرات مربیان ۲ تیم بستگی دارد. نمی‌توان پیش بینی کرد که گل گهر برنده‌ بازی خواهد بود یا استقلال. اگر گل گهر می‌خواهد با قلعه نویی موفق و جزو چهار تیم برتر لیگ در آخر فصل باشد، باید در این بازی برنده از زمین خارج شود. اما اگر گل گهر نتواند این بازی را با برد پشت سر بگذارد به نظرم  از جمع مدعیان قهرمانی تا حدود زیادی خارج می‌شود و به احتمال زیاد باید برای سهمیه آسیا بجنگد. گل گهر حتی با تساوی در این بازی باز هم در کورس قهرمانی باقی می‌ماند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان همچنین درباره‌ شهرآورد پیش روی پایتخت میان تیم های استقلال و پرسپولیس بیان کرد: بازی شهرآورد شرایط  خاص خودش را دارد. جایگاه ۲ تیم در این دیدار تاثیری ندارد. ما خودمان همیشه در رختکن پرسپولیس به بچه‌ها این جمله را می‌گفتیم که به هر تیمی می‌خواهید ببازید، ولی در این بازی به استقلال نبازید و دل هواداران را شاد کنید. ان شاالله این دیدار جذاب باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار