بسته اخبار حوادث امروز ۱۰ دی ماه سال ۹۹؛

کشف چوب قاچاق در سوادکوه شمالی / دستگیری سارق منازل فریدونکنار

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: ماموران این فرماندهی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی حامل چوب مظنون شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب آلات جنگلی که از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: در این راستا راننده خودرو نیز دستگر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق منزل با ۱۰ فقره سرقت در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرماندهی انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار در این سرقت‌ها شدند.

سرهنگ هاشم پور: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و در بازجویی‌های انجام شده به ۱۰ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۸ کیلوگرم تریاک از یک قاچاقچی مواد مخدر در چالوس

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان چالوس، موضع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را که قصد حمل و انتقال مواد مخدر به این شهرستان از طریق محور مواصلاتی کندوان را داشت، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را در ورودی شهر مرزن آباد دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۸ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

کشف ۱۸ فقره سرقت در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و داخل خودرو در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهمان در بازجویی‌ها تاکنون به ۸ فقره سرقت اموال داخل خودرو و ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار