رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که با همدستی همسرش و معرفی خود به عنوان مامور پلیس از واحد‌های صنفی اخاذی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن حیدری رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت : پس از وصول گزارشی به پلیس امنیت عمومی که شخصی با مراجعه به برخی واحد‌های صنفی خود را به عنوان مامور این یگان و همچنین نماینده تعزیرات حکومتی معرفی و به بهانه حل مشکلشان قصد اخاذی از آن‌ها را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با دریافت این گزارش رسیدگی فوری به موضوع را در دستور کار قرار داده و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار و همسرش که با وی همدست بود، شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

حیدری افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، تعدادی گوشی تلفن همراه و تبلت، لباس نظامی، یک قبضه تفنگ بادی و ... کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از معرفی کلاهبردار و همدستش به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد .

دستگیری قاتل محله "سیدحشمت"

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل محله "سیدحشمت" اسلام‌آبادغرب پس از یک سال خبر داد.

علی اکبر جاویدان گفت: در پی کشته شدن دو زن و یک پسربچه پنج ساله در آبان ماه پارسال در محله سید حشمت اسلام آبادغرب، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: قاتل این جنایت پس از ارتکاب قتل در طول این یک‌سال دائما با هدف فرار از چنگال قانون محل سکونت خود را تغییر می‌داد.

جاویدان با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی در طول این یک سال در حال رصد مخفیگاه قاتل بودند، افزود: با انجام کار اطلاعاتی و فنی ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل در شهر تهران شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: صبح امروز طی یک عملیات غافلگیرانه متهم توسط پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

جاویدان افزود: پلیس حافظ امنیت و جان مردم بوده و مخلان امنیت و آرامش جامعه بدانند که پلیس همواره با چشمان بیدار با آنان برخورد قاطع و پشیمان کننده خواهد داشت.

۲۴ دستگاه یخچال فریزر قاچاق کشف و ضبط شد

با تلاش ماموران پلیس آگاهی کنگاور ۲۴ دستگاه یخچال فریزر قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس آگاهی کنگاور حین گشتزنی در ورودی شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

 جاویدان افزود: در این بازرسی ۲۴ دستگاه یخچال فریزر قاچاق کشف شد که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

او با اشاره به انتقال کامیون حامل بار قاچاق به پارکینگ از دستگیری راننده و معرفی او به دستگاه قضائی خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مبارزه با پدیده قاچاق و مقابله با قاچاقچیان را از مهمترین برنامه‌های پلیس برشمرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.