مراسم افتتاحیه دومین جشنواره تئاتر سراسری سردار آسمانی امروز با قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جوار مرقد مطهر سردار سلیمانی واقع در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره تئاتر سراسری سردار آسمانی، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این جشنواره را قرائت کرد.

 صالحی ،وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در این پیام با اشاره به خصائل و ویژگی‌های ارزشمند سردار شهید سلیمانی اخلاص را شاخص‌ترین ویژگی شهید سلیمانی دانسته و تاکید کرده است تئاتر می تواند خصائل بلند انسانی سردار دل‌ها را تکثیر و منعکس کند.

نیلی، مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم در این مراسم گفت: هنرمندان تئاتر اولین هنرمندانی هستند که بعد از شهادت سردار سلیمانی برای بزرگداشت شهید سلیمانی فعالیت خود را آغاز کردند و ما وظیفه داریم از این فعالیت‌های هنری حمایت کنیم.

شفیعی دبیر تخصصی این جشنواره در مورد آثار ارائه شده  به جشنواره تئاتر سردار آسمانی گفت:این جشنواره در سه بخش برگزار می شود که در بخش صحنه‌ای هشت اثر  و بخش خیابانی ۱۷ اثر  در سه شهر کرمان ،رفسنجان و سیرجان تا پانزدهم دیماه اجرا می شوند ،همچنین در بخش نمایشنامه نویسی ده نمایشنامه بررسی خواهد شد و درنهایت به برگزیدگان جوایزی تعلق می گیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.