سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۲۴۴ نفر طی شبانه روز گذشته با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند.

محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: دیروز ۲۴۴ نفر با علائم کرونا ویروس به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که  از این بیماران ۳۲ نفر در بخش عادی و ۷ نفر در بخش ICU بستری شدند.

او با بیان اینکه در شبانه روز گذشته در استان همدان ۴  بیمار دیگر مبتلا به کرونا جان باختند تا شمار فوت شدگان از این ویروس در استان به هزار و ۴۱۰ نفر برسد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تاکنون در استان همدان ۹ هزار و ۷۸۷ نفر تست کرونای مثبت داشته اند و اکنون حال ۳۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان هم وخیم است.

طاهری با بیان اینکه ۲۶۷ نفر از خارج استان در بیمارستان‌های ما برای ویروس کووید۱۹ بستری شده اند، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های استان ۳۵۶ نفر در اسدآباد، ۵۶۰ نفر در بهار، ۶۰۰ نفر در تویسرکان، ۳۹۰  نفر در رزن، ۱۶۸ نفر در درگزین، ۱۷۲ نفر در فامنین، ۶۱۵ نفر در کبودراهنگ، هزار و ۸۳۴ نفر در ملایر، هزار و ۹۳ نفر در نهاوند و ۳ هزار و ۷۳۲  نفر در همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری در بیمارستان‌ها شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.