فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دشت آزادگان گفت: با اجرای طرح پیوند آسان در این شهرستان، ۶ زوج نیازمند در سایه حمایت‌های خیرین و نیکوکاران زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

سرگرد پاسدار مهدی طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور اجرای گام‌های مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و در حمایت از مستضعفین، طرح پیوند آسان به همت بسیج سازندگی سپاه اجرایی شد.

او با بیان اینکه تا کنون ۶ زوج از خدمات این طرح بهره‌مند شدند و زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند، افزود: حمایت از زوجین با همکاری بسیج سازندگی شهرستان و خیرین و نیکوکاران در حال انجام است.

سرگرد پاسدار طرفی با تقدیر از تلاش‌های فرماندهی سپاه پاسداران، بسیجیان و خیرین که زمینه‌های برپایی سنت حسنه ازدواج را برای جوانان فراهم می‌کنند، بیان داشت: پخت غذای مراسم عروسی، تعمیر و بازسازی کامل منزل زوج‌های جوان، تامین شیرینی و لوازم پذیرایی، تقبل هزینه تصویربرداری، مخارج آرایشگاه و ماشین عروس و سایر هزینه‌های جانبی از مواردی که به به همت بسیج و خیرین انجم می‌شود تا سایر جوانان نیازمند که توانایی پرداخت هزینه‌های ازدواج را ندارند، به این امر حسنه تشویق شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.