مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از راه اندازی سیستم پاسخگویی صوتی تعاملی در دیسپاچینگ یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ناصر درجو، مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در نشست هماهنگی مرکز کنترل و فوریت‌های برق و پاسخگویان سامانه ۱۲۱  گفت: سیستم پاسخگویی صوتی تعاملی این امکان را فراهم کرده که با حذف اپراتور و پاسخگو، تمام مراحل بدون دخالت کاربر از طریق سیستم انجام و با آزادسازی متصدیان سامانه، امور مرتبط به خاموشی‌ها با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.

او اضافه کرد: سامانه فوریت‌های برق  اعلام قطع برق، حوادث اضطراری و سایر موارد مرتبط با حوزه بهره برداری را از طریق سیستم صوتی تعاملی پاسخگو است که با ثبت شماره همراه و شناسه قبض برق مشترکین، موقعیت محل شناسایی و با سرعت عمل اکیپ‌های عملیاتی برطرف خواهد شد.

این مسئول به اجرای طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات "هما" اشاره‌ای کرد و متذکر شد: فرآیند‌ها و مدیریت خاموشی‌ها مطابق با اهداف طرح هوشمندسازی اجرا می‌شود که می‌توان افزایش سرعت عمل اکیپ‌ها و کاهش مدت زمان خاموشی را از جمله مزیت‌های آن برشمرد.
 
مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به قابلیت‌های اپلیکشن " برق من" بیان داشت: شهروندان یزدی با بهره گیری از خدمات این  اپلیکیشن  به راحتی می‌توانند در قسمت بهره برداری، ۱۱ خدمت متنوع این بخش را دریافت کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار