مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: مشترکین برق برای کاهش اختلال در تامین برق ناشی از افزایش مصرف سوخت گاز در کشور، بهینه مصرف کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آرش نواب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به اهمیت رعایت الگوی مصرف از سوی همه مشترکین برای کاهش اختلال در تامین برق ناشی از افزایش مصرف سوخت گاز، گفت: با حضور ۸۰ اکیپ عملیاتی در روز‌های پایانی آذرماه سال جاری روشنایی هشت هزار چراغ در سطح استان یزد تعدیل شد تا قدم موثری در بهینه سازی مصرف برداشته باشیم.

او نقش تاثیرگذار مردم در بهینه سازی مصرف تابستان را یادآور شد و ادامه داد: کاهش یک درجه‌ای دمای محیط کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز کشور را در پی دارد در کنار آن تعدیل میزان روشنایی منازل و ادارات با خاموش کردن لامپ اضافی در حوزه برق کمک شایانی خواهد داشت.

این مسئول بیان داشت: شرکت توانیر نظیر طرح تشویقی تابستان برای کاهش مصرف مشترکین، برای تاثیر در کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها مشوق‌هایی را در نظر خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از بهره برداران و گروه‌های اجرایی خواست با مراجعه به دستگاه‌های دولتی و عمومی، میزان مصرف آنان را بررسی و راهکار‌های بهینه سازی مصرف را به آنان یادآور شوند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۲ دی ۱۳۹۹
خود اداره برق در هوای آفتابی چراغها رو خاموش نمی کنند در ساعات اداری حاضر نیستند بعنوان الگو از نور طبیعی استفاده کنند
و حتی گاهی مواقع چراغهای روی نرده ها و حفاظ دور ساختمانشان هم در روز آفتابی روشن است.
شما الان در ساعات اداری سر زده برید اداره برق چه بسا که اتاق نگهبانی هم چراغهاش روشن باشه
آخرین اخبار