نماینده معلمان حمایتی استان یزد گفت: هشتصد معلم خرید خدمات استان نیازمند کمک و حمایت مسئولان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسینی، نماینده معلمان حمایتی استان یزد در جمع معلمان خرید خدمات استان یزد گفت: در سال ۹۳ آموزش و پرورش نیرو‌هایی با آزمون ورودی گزینش کرد و این معلمان طی هفت سال به نظام آموزش و پرورش خدمت کردند.

او با بیان اینکه معلمان خرید خدمات در این چند سال ناملایمتی‌هایی از جمله حقوق اندک، بیمه ناقص و معوقات حقوق تجربه کردند، افزود: سال به سال شرایط معلمان بدتر شده و هیچ یک از وعده‌های مسوولان تحقق نیافته است.

نماینده معلمان حمایتی استان یزد تصریح کرد: سال گذشته صباغیان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طرحی به مجلس ارائه داد، اما در همین زمان شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌ای مبنی بر استخدام معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم شهید رجایی و ماده ۲۸ صادر کرد.

حسینی ادامه داد: طی پیگیری‌های صورت گرفته با مسئولان از جمله رهبر معظم انقلاب قرار شد تا این طرح فقط مشمول معلمانی شود که از آذر ۹۹ به بدنه آموزش وارد شدند و معلمان قبلی از این قائده اسثنتا هستند.

او با بیان اینکه طبق پیگیری‌های صورت گرفته طرح نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مجددا در کمیسیون آموزش مطرح شد، گفت: امیدواریم این طرح به ۸۰۰ معلم خرید خدمات استان و ۱۶ هزار معلم خرید خدمات کشور کمک کند.

حسینی هدف از تجمع معلمان خرید خدمات استان مقابل دفتر صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را درخواست کمک از او و انتخاب دو نفر از نمایندگان معلمان خرید خدمات به عنوان مشاور در کمیته آموزش و پرورش کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد و افزود: این حضور به منزله مخالفت با صباغیان نیست.

مخالفت با طرح حقوق ۲۲ روزه و بیمه ۳۰ روزه و عدم اجرای شیوه نامه وزارتی به همت مسئولان استانی از دیگر مشکلات معلمان خرید خدمات استان بود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۱۰ ۱۳ دی ۱۳۹۹
آقا یا خانمی که معلمان را راحت طلب خطاب کردی،واقعا برات متاسفم چون معلم پرورشی خوبی نداشتی که درست ادبت کنه که اینطور گستاخانه حرف میزنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۲ دی ۱۳۹۹
من منظور از این خبر را نمی فهمم یعنی برا نیروهای قبل آذر ۹۹ آزمون ماده ۲۸ حذف میشه لطفا جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۶ ۱۱ دی ۱۳۹۹
آموزش وپرورش هیچ تعهدی نسبت به استخدام نیروهای خریدخدمات ندارد،چون ازطرف شرکتهای خصوصی وارد عرصه آموزش وپرورش شدن،هرکس میخواددرآموزش وپرورش استخدام شودبایست از طریق آزمون استخدامی و کنکور سراسری جذب شود.دلیل بر این نیست هرکس یک لیسانسی گرفت واردآموزش وپرورش بشه ،معلمی تخصص میخاد ،دوره دیدن میخاد ،فقط مدرک ملاک نیست دکترا هم که داشته باشی ولی تخصص نداشته باشی به دردمعلمی نمیخوری ،به یاد دانشسراومراکز تربیت معلم دهه شصت تا هفتاد که فقط معلم پرورش میداد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۱ دی ۱۳۹۹
سلام خواهشمندم معلمان خرید خدمات استخدام کنید آخه چه جوری می خواهید جواب ما رو اون دنیا بدهید ،بچه ی کوچکم می گذارم به دورترین روستا خدمت می کنم حقوق ما رو از پارسال ندادند واقعاً بی انصافیه تو حق ما ،یعنی زمان احمدی‌نژاد یک خدمت گذار استخدام آموزش و پرورش بشود ولی ما با این همه ضمن خدمت و سابقه تو بلاتکلیفی بمونیم ،خواهشمندم صدای خرید خدمات به مجلس برسونید تا در حق این معلمان مظلوم ظلم نشود.
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۲۱:۴۶ ۱۱ دی ۱۳۹۹
مثل مرد آزمون بدین و قبول بشین.
الکی بچه بازی در نیارین
مرد هستین بسم الله ماده 28
Iran (Islamic Republic of)
معلم های به ظاهر زحمت کش
۱۹:۳۶ ۱۱ دی ۱۳۹۹
متاسفانه بعضی معلم های راحت طلب سریع تجمع می کنند و چون جمعیت این قشر زیاد هست و نمایندگان برای جمع کردن رای به آنها احتیاج دارند سریعا اقدام می کنند حال اینکه یک نفر نیست بگه شما در طول سال مگه چند روز میرید سر کار!
، روزانه چند ساعت کار می کنید!
تو رو خدا برید کارمندان ادارات دیگه رو ببینید در چه همین وضعیت کرونا یک روز از مرخصی استحقاقی شون نمی توانند استفاده کنند و روزی هشت ساعت هر روز هفته سر کارند؟!
برید یک نگاه به کار خودتون و کار پرستاران بکنید و یه مقایسه ای بین حقوقتون با این قشر بکنید
بسه دیگه تا کی می خواهید این طور از بیت المال ارتزاق کنید
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۵۴ ۱۰ دی ۱۳۹۹
خواهشمندم نیروهای خریدهدمات اموزشی رابعداز ۷سال تعیین تکایف بفرمااید این ها بااین شرایط نمیتوانند ادامه دهند ۵ماه است حقوق نگرفته اند
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۵۴ ۱۰ دی ۱۳۹۹
خواهشمندم نیروهای خریدهدمات اموزشی رابعداز ۷سال تعیین تکایف بفرمااید این ها بااین شرایط نمیتوانند ادامه دهند ۵ماه است حقوق نگرفته اند
آخرین اخبار