مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از افزایش همکاری ورزش و جوانان با انجمن علمی و آموزشی تربیت معلم خبر داد.

استفاده از ظرفیت‌های تربیت معلم برای افزایش بنیه ورزشی استان یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان استان و انجمن علمی و آموزشی معلمان تربیت بدنی استان یزد با هدف گسترش و توسعه ارتباط و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، ورزشی و اجرایی، بهبود بهره وری در ورزش، توسعه فرهنگی و اخلاقی در تربیت بدنی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود طرفین برای رشد و توسعه علمی، امضا شد.

او افزود: این تفاهم نامه اهدافی نظیر برگزای کلاس‌های علمی و عملی برای دوره‌های مربیگری و داوری درجه یک، دو و سه و بین المللی، برگزاری مسابقات، استعداد یابی و تعامل بیشتر با هیات‌های ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: همکاری در حوزه‌های مختلف ورزش همگانی و تربیتی، ورزش قهرمانی و حرفه ای، ورزش زنان و علمی کردن فعالیت‌های ورزش و جوانان و بهره گیری از فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی طرفین، برگزاری نشست‌های علمی، سمینارها، همایش ها، کارگاه‌های آموزشی و بهره گیری از امکانات دو دستگاه در برگزاری دوره‌های آموزشی است.

شریعتی اظهار امیدواری کرد: با انعقاد این تفاهم نامه همکاری‌های انجمن علمی و آموزشی معلمان تربیت بدنی استان یزد و اداره کل ورزش و جوانان استان بیش از پیش تقویت و سطح همکاری‌ها گسترش پیدا کند و شاهد اتفاقات خوبی در ورزش استان باشیم.

او گفت: وجه مشترک انجمن علمی و آموزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان، جامعه مخاطب ورزشکاران و جوانان است که با برنامه ریزی و تعامل، از آن می‌توان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ و همگانی کردن ورزش در جامعه استفاده کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.