سرمربی فوتبال شهید قندی یزد گفت: اسنادی از اتفاقات پشت پرده فوتبال در لیگ دو در اختیار دارم که به مسئولان فدراسیون تحویل دادم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  وحید مظاهری در رابطه بازی مقابل کاسپین قزوین گفت: تیم کاسپین قزوین در ۲۰ دقیقه نخست مسابقه، بازی بسیار خشن را ارائه داد و پس از به ثمر رساندن دو گل‌تن‌ها بر روی ضد حمله‌ها خطر ساز شد.

او افزود: از عملکرد داور مسابقه راضی نیستم، اما اعتراضی هم ندارم، چون داوری جز بازی است.

مظاهری ادامه داد:  دروازه‌بان شهید قندی یکی از بهترین‌های لیگ دو فوتبال است و تمام قد از او دفاع می‌کنم.

او اظهار داشت: در بازی برابر کاسپین رفتار‌های اعضای این تیم عجیب بود تیمی که شانس صعود و سقوط ندارد از دقیقه یک تا پایان بازی با نیمکت ما و داور مسابقه درگیر بودند.

او گفت: در برخی موارد تیم کاسپین به داور فحاشی کرد که برای من عجیب بود.

مظاهری در خصوص بازی‌های لیگ دو گفت: اتفاقات غیر فوتبالی در حال رخ دادن است که روح فوتبال را خدشه دار می‌کند.

او افزود: اسنادی از موارد اتفاقات پشت پرده فوتبال به دست من رسیده که به مسئولان برگزاری مسابقات تحویل دادم و اسناد و تصاویر دیگری را در آینده به مسئولان تحویل می‌دهم.

مظاهری ابراز کرد: تمرکز خود را بر روی عملکرد و مسائل فنی تیم گذاشتم، اما امیدوارم تمام تیم‌ها به دنبال ارائه فوتبال پاک باشند تا حق تیمی ضایع نشود.

او افزود: در زندگی ورزشی خود هیچ چیزی را به سادگی به دست نیاوردم خدا را شکر می‌کنم که به موقع به من و تیمم تلنگر وارد شد، در حال حاضر بازی برابر کاسپین برای ما تمام شده است و تمرکز ما بر روی هفته آینده است

مظاهری گفت: تمام استان از تیم فوتبال شهید قندی حمایت می‌کنند و بازیکنان نیز با عملکرد خوب خود پاسخ این حمایت‌ها را داده‌اند هیچ تیمی برابر ما فوتبال بازی نکرده است و اکثر تیم‌ها ضد فوتبال بازی کردند که این نشان از توانایی بالای تیم شهید قندی دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار