قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: برخی از بانک‌ها همکاری لازم را با ستاد تسهیل ندارند.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد. بخش عمده‌ای از زمان این نشست به شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ‌های شستا اختصاص پیدا کرد.

بیشتر بخوانید

یکی از شرکت‌های تولید کننده آب اکسیژنه در کشور هم مورد بررسی قرار گرفت.
 
شرکت داروسازی دیگری هم مورد بررسی قرار گرفت. این شرکت تولیدکننده سرم در کشور است و به دلیل اختلال در تخصیص ارز با مشکل مواجه شده است در حالی که سرم آماده برای ورود به کشور ارز دریافت کرده است. همچنین بنا بود پتروشیمی شازند ماده اولیه این محصول را تولید کند، اما تا به امروز موفق نشده و اگر این فرایند ادامه پیدا کند در آینده با مشکل تامین سرم مواجه خواهیم شد.

شرکت دارو ساز دیگری هم به توضیح درباره مشکلات مالی خود پرداخت؛ این شرکت که تولید کننده دارو‌های بیماران خاص است، به دلیل برگشت خوردن چند چک مربوط به مدیرعامل با مشکلات مالی مواجه شده است. همچنین این شرکت با مشکلات بانکی دست و پنجه نرم می‌کند و بر خلاف مصوبات پیشین به مشکل او رسیدگی نمی‌شود.

در پایان بابک دین پرست قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در پاسخ به این مسئله گفت: برخی از بانک‌ها همکاری لازم را با ستاد تسهیل ندارند و این در حالی است که ما دست بخش‌های مختلف از جمله بانک‌ها در شیوه اجرای مصوبات باز گذاشته‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار