فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از توقیف یک وانت پیکان حامل ۳ رأس گوساله قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی سربیشه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران یگان امداد شهرستان سربیشه در راستای مقابله با قاچاق دام، هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پیکان وانت مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۳ رأس گوساله قاچاق که فاقد مجوز دامپزشکی بود کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی دام قاچاق کشف شده را ۱۲۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ کارگر تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک نفر متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی سربیشه از شهروندان خواست: با توجه به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق دام را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۷۳ کیلو گرم تریاک در طبس

سرهنگ علی پور فرمانده انتظامی طبس درتشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی دیهوک شهرستان طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی تکمیلی از خودرو ۷۳ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کامیون جاساز شده بود کشف کردند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ علی پور تصریح کرد: در این رابطه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی طبس ادامه داد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

او بیان کرد: همکاری شهروندان و تعامل و پشتیبانی دستگاه‌های تاثیرگذاربا پلیس نیز در کاهش جرایم نقش به سزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.