فرمانده انتظامی خوسف از کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ صادقی فرمانده انتظامی خوسف در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی منطقه اخباری مبنی بر نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یکی از باغ‌های این شهرستان دریافت کردند و بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی، مخفیگاه نگهداری دستگا‌های استخراج ارز دیجیتال را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی با رعایت حقوق شهروندی وارد محل شدند.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: مأموران در بازرسی و پاکسازی از باغ ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوسف با اشاره به این که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است، اظهار کرد: ارزش ریالی این اقلام غیرمجاز توسط کارشناسان مربوطه ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی نهبندان گفت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۲ اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از اتوبوس ها، ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف کردند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ رحیمی تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی نهبندان ادامه داد: مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.