مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: شاخص ارایه خدمات شرکت آب و فاضلاب به روستا‌های خوی به ۷۵ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  یداله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: در حال حاضر ۱۲۴ روستا با جمعیتی معادل ۹۷ هزار و ۱۶۶ نفر زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی قرار دارند و از مزایای آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.

سلطانی در ادامه افزود: در طول دولت‌های دهم و یازدهم ۱۶ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خوی قرار گرفته اند.

او با اشاره به اینکه شهرستان خوی ۲۰۹ روستا دارد، تصریح کرد: در مجموع ۲۰۹ روستای شهرستان خوی  با جمعیت یکصد و ۲۶ هزار و ۴۹۴ نفر از خدمات شرکت آب و فاضلاب برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب  خوی اظهار داشت: سیاست شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی تحت پوشش قرار دادن تمام روستا‌های شهرستان است و هر روستائی که از طرف شورا و دهیار درخواست شود در کمترین زمان ممکن تحت پوشش خدمات شرکت قرار خواهد گرفت.

سلطانی تاکید کرد: البته منابع آبی ۸۵ روستا تحت پوشش کاملا بهداشتی و سالم است و شرکت آب و فاضلاب همواره بر حفظ کیفیت، سلامت و بهداشت آب مورداستفاده اهالی این روستا‌ها نظارت دقیق و مستمر دارد.

اوبا اشاره به خدمات شرکت آب و فاضلاب خوی به مناطق روستایی طی سال‌های ۹۲ تا کنون،  گفت: اجرای ۱۵۳ کیلومتر شبکه آبرسانی، احداث یکهزار و ۹۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب، حفر ۱۶ حلقه چاه، اجرای ۱۰۰ کیلومتر خط انتقال آب و ... از جمله اقدامات شرکت در دولت تدبیر و امید بوده است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.