رئیس سازمان بسیج ورزشکاران درباره رفتار و منش سردار قاسم سلیمانی توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی میرجلیلی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی هستیم. شهید سلیمانی یک انسان عادی نبود. او برای کسانی که می‌خواهند درس مردی و مردانگی بیاموزند، الگو بود. جامعه ورزش علاقه زیادی به شهید سلیمانی دارد. هدف از برگزاری همایش امروز، بزرگداشت شهید سلیمانی و تجدید میثاق با آرمان‌های او است.

میرجلیلی در ادامه گفت: ورزش می‌تواند روی شور و نشاط و اقتدار جامعه تاثیرگذار باشد؛ بنابراین همراهی، همبستگی و مسلکی که شهید سلیمانی به آن متکی بود، باید در جامعه ورزش جاری شود. امیدوارم با برنامه‌های متعدد بتوانیم این شهید را به جامعه ورزش و نسل جوان معرفی کنیم. جامعه ورزش با افتخار آفرینی، پرچم جمهوری اسلامی را در میادین مختلف ورزشی به اهتزاز در می‌آورد و شهید سلیمانی هم با مجاهدت‌ها و فعالیت‌های خالصانه خود به کشورمان عزت و اقتدار هدیه داد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران درباره برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران گفت: بیش از هزار برنامه داریم. هفته آینده فدراسیون‌های ورزش‌های رزمی، هندبال و بسکتبال به نیابت از شهید سلیمانی مراسم کمک‌های مومنانه برگزار خواهند کرد. جامعه ورزش همیشه در کنار مردم بوده و خواهد بود. پویش نذر خون و اعزام ورزشکاران دوچرخه سوار از شهر‌های همجوار کرمان به این شهر نیز جزو برنامه های ما است. اعزام گروه‌های جهادی در جهت خدمت به مردم یکی دیگر از برنامه‌های ما است، زیرا شهید سلیمانی عاشق مردم بود.


بیشتر بخوانید:


او افزود: پیشنهاد می‌کنم تمام متولیان ورزش کشور در جهت گسترش مرام و مسلک شهید سلیمانی که به ما درس اخلاق و جوانمردی داد، حرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار