یک زن برای خوشبو کردن خانه خود دست به یک راه حل خلاقانه زد و آن را در صفحه خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مادری نابغه یک راه حل خلاقانه برای خوشبو کردن خانه به دست آورد. او این راه که هزینه آن فقط یک سکه است در صفحه مجازی‌اش به اشتراک گذاشت. این زن توضیح داد که چگونه خوشبو کننده DIY خود را با استفاده از برنج، روغن و یک ظرف شیشه‌ای درست می‌کند. این زن باهوش در این ویدئو گفت این یک راه عالی برای خوشبو کردن خانه در سال جدید است.


بیشتر بخوانید


این زن با گرفتن ظرف شیشه‌ای سوراخ درب‌دار کار خود را شروع کرد که به راحتی در اینترنت یا در فروشگاه‌های صنایع دستی یافت می‌شود و یا با کمک یک قیچی در خانه ساخته می‌شود. بعد او یک فنجان برنج نپخته اضافه می‌کند که میلا می‌گوید یک خوشبو کننده طبیعی است. این اتفاق ساده فقط چند ثانیه طول می‌کشد و فقط از چند وسیله سادگی خانگی در آن استفاده می‌شود. میلا توضیح می‌دهد که به لطف برنج چگونه اتاق خود را خوشبو کنید. سپس او ۱۰  قطره روغن اضافه می‌کند که برنج نپخته را می‌پوشاند و به آشکار شدن رایحه در اتاق کمک می‌کند. این کار او با استقبال زیادی روبه‌رو شد و مخاطبان در نظرات خود این کار او را تحسین کرده‌اند. یک نفر گفت: من این کار را دوست دارم، بدون هیچ ماده شیمیایی!

راه حل خلاقانه یک زن برای خوش بو کردن خانه

در ادامه ویدئوی مربوط به خلاقیت این زن را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشنای
۰۱:۲۲ ۱۱ دی ۱۳۹۹
نگفتن چه روغنی باید استفاده بشه روغن خوراکی با معطر
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۰۷ ۱۰ دی ۱۳۹۹
فقط فرمودند با یک سکه ناقابل می شود این کار را انجام داد بنده خدا خبر نداره یک سکه طرح جدید در ایران 11میلیون و 800 هزار تومانه !!! .
آخرین اخبار