ماهیگیری خلاق توانست یک مخزن پلاستیکی آب را به قایقی تبدیل و از آن استفاده کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک ماهیگیر خلاق و توانمند قایق مخصوص خود را با استفاده از مخزن پلاستیکی آب ساخت و موتور به آن وصل کرد تا بتواند روی آب روان حرکت کند.

ویدئوی به اشتراک گذاشته شده از این قایق نشان می‌دهد این مرد که هنوز نام او فاش نشده است، بر روی قایق حیرت انگیز خود ایستاده و به وسیله آن در آب‌های استرالیا گشت می‌زند. سه میله ماهیگیری و همچنین یک محفظه چوبی برای نصب موتور در آن ساخته شده است.

این ویدئو بیش از ۲۰ هزار بار در فیسبوک به اشتراک گذاشته شده است و بسیاری از کاربران خلاقیت مردی که برای ساخت یک قایق با یک مخزن آب قدیمی با هزینه بسیار کم اقدام کرده است را ستایش کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


یکی از بینندگان این ویدئو می‌گوید: "من مبلغ زیادی پول صرف خرید یک قایق ماهیگیری کردم، در حالی که می‌توانستم با هزینه کمی قایقی شبیه به این قایق بسازم."

دیگری گفت: "من از همه ماهیگیران دعوت می‌کنم که قایق‌های خود را به همین روش بسازند تا در هزینه خرید قایق جدید صرفه جویی کنند."

مخزن بزرگی که در ساخت قایق استفاده شده هزار لیتر آب در خود نگه می‌دارد و معمولاً برای حمل و ذخیره مایعات استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار