مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: به دنبال اجرای طرح آجر به آجر با مشارکت خیرین، کلنگ ساخت ۲۱ کلاس درس در قالب ۳ پروژه مدرسه سازی به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان امروز در آیین کلنگ زنی این پروژه ها، گفت: یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه و یک باب مدرسه ۶ کلاسه به همت اتاق بازرگانی استان و موسسه خیریه مهر گیتی در شهرستان عنبرآباد ساخته خواهد شد.

او افزود: خیر نیکوکار کیان مهیمی نیز ساخت یک باب مدرسه ۳ کلاسه در روستای حجت آباد شهرستان عنبرآباد را متقبل شده که کلنگ احداث آن امروز به زمین زده شد.

واعظی نژاد تصریح کرد: طرح آجر به اجر از ابتدای سال ۹۹ آغاز شده و به دنبال تحقق ماموریت‌های این طرح، جذب مشارکت خیرین با طرح‌های مختلف صورت گرفته است.

او با اشاره به اینکه ساخت ۱۸ کلاس درس کمبود فضای آموزشی عنبرآباد را تا حدودی جبران می‌کند، تصریح کرد: ساخت ۱۲۰ مدرسه با ۷۲۰ کلاس درس به همت اتاق بازرگانی استان و موسسه خیریه مهر گیتی کار بزرگی است که فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی و بانیان نیکوکار موسسه خیریه مهر گیتی رقم زده اند، در حالیکه جذب مشارکت‌های جدید به ویژه خصوصی و نهاد‌های خیریه از ماموریت‌ها و اهداف طرح آجر به آجر است.

عضو شورای آموزش و پرورش استان‌کرمان از همکاری و حمایت‌های رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان تشکر کرد و گفت: اتاق بازرگانی استان کرمان معین اقتصادی شهرستان عنبرآباد است و امروز با مشارکت اتاق بازرگانی و موسسه خیریه مهر گیتی کلنگ ساخت دو باب مدرسه ۱۲ کلاسه و ۶ کلاسه در شهرستان عنبرآباد به زمین زده شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.